THIS BLOG WAS CREATED ALONG THE JOURNEY TOWARDS MY BETTER LIFE AS I AM STRUGGLING THE VERY BEST OF ME AS A MOM OF TWO ADORABLE KIDS, ZIQRI (5YO) & ZARA (3YO), A LOYAL WIFE THAT ALWAYS WANNA BE BY MY HUBBY'S SIDE, Mr. ZAM (Mr. TEACHER) AND CURRENTLY WORKING ON MY ONLINE GRAPHICS DESIGN JOB on @m.designworks (instagram)

LET'S BE MY NEW FRIENDS AND SHARE YOUR OPINION WITH ME
ツ NICE TO MEET U TOO!

Monday 13 July 2015

SALAM AIDILFITRI 2015, 1436 HIJRAH

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

Sempena hari raya yg bakal tiba beberapa hari je lagi, ingin aku gunakan kesempatan ini b4 my flight back tonigh to apologize all the mistakes i've been made since u've started to know me until today. Aku ingin memohon ampun dan maaf kpd kalian selama kita pernah mengenali antara satu sama lain. Sesungguhnya aku ini manusia biasa yg tidak lari dari melakukan kesilapan dan aku harap kalian sudi memaafkan ku begitu juga aku memaafkan segala kesilapan kalian. Rasanya tidak terlalu awal untuk aku mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri buat kalian sebab mulai selepas ini aku ingin cuba utk mengurangkan penggunaan sosial media agar aku dpt benar2 meluangkan masa2 berharga bersama2 keluarga tercinta. Pesanan aku buat kalian semua, "Berilah lebih tumpuan dgn org2 yg disekeliling kita, kurangkan penggunaan media sosial agar dapat kita sama2 meluangkan masa2 berharga berkomunikasi di dunia nyata yg ada didepan mata. "

Semoga dipermudahkan perjalanan kita dan hari raya kita diberkati dan dilimpahi rahmat Allah SWT. Amin..

Inshaallah jika dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki, aku akan kembali menemui kalian dgn update kisah2 raya selepas tamat cuti nanti ye..

KEEP IN TOUCH & TAKE CARE!

No comments:

Post a Comment