THIS BLOG WAS CREATED ALONG THE JOURNEY TOWARDS MY BETTER LIFE AS I AM STRUGGLING THE VERY BEST OF ME AS A MOM OF TWO ADORABLE KIDS, ZIQRI (5YO) & ZARA (3YO), A LOYAL WIFE THAT ALWAYS WANNA BE BY MY HUBBY'S SIDE, Mr. ZAM (Mr. TEACHER) AND CURRENTLY WORKING ON MY ONLINE GRAPHICS DESIGN JOB on @m.designworks (instagram)

LET'S BE MY NEW FRIENDS AND SHARE YOUR OPINION WITH ME
ツ NICE TO MEET U TOO!

Tuesday 19 January 2016

Busy or Lazy?

Assalamualaikum & Salam sejahtera semua!

Wah, tup2 dah masuk hari ke 20 pun dlm tahun 2016 ni. Korang rasa cepat tak masa tu berlalu? For me, YES..sebabnya dah 20 hari dari entry lepas, ni baru aku sempat duduk mengadap PC sambil ber'blog'. Dpt cool blog pun memang sedap musim2 panas ni kan?

Actually aku tersangat lah busy dengan tuntutan kewajiban terhadap keluarga & rumah tangga. Sebab busy nya aku ni alam nyata ni, nampak la sangat aku lazy ber'blog'. 

Orang kata tulis blog ni buat santai2 je la kan..tapi aku memang payah nak cari masa bersantai tu. Acaner? Tak jugak la I think bukan semua yg buat blog sebagai aktiviti santai. Ada yg buat lebih kepada urusan bisnes, kira macam salah satu kerjaya pun ada jugak. Macam part time business gitu..betul tak? Ce komen sikit sapa2 yg lalu sini? Harap2 ada la orang..keh3.

Ada ke tak tu takpe lah..sekadar aku nak kongsi & rekodkan di sini, suatu hari nanti mungkin terbaca dek anak2, cucu-cicit aku. Sekurang2 nya ada la sikit cerita turun termurun. Aku pulak masih uruskan online design & print, lebih banyak aktif di whatsApp & Instagram berbanding facebook dan lain2. So far alhamdulillah..syukur rezeki yg ALLAH SWT kurniakan. Kesejahteraan & kesihatan utk meneruskan perjuangan.

Sekadar nak recommend korang dua produk dari SERAI MAS ni, memang ada kesan positif pada aku dlm masa seminggu ni. Kalau b4 consumed ni memang penat tu terlebih sebab kerja on9 n kerja umah macam dh overload. Pastu aku pulak agak cerewet, tak suka nak cuba produk sebarangan macam produk kesihatan & kecantikan ke walaupun jenama antarabangsa tiptop meletop & duta artis popular putih gebu gebas tapi tak yakin status HALAL, memang aku takkan cuba. Nak tau korang kena la cuba sendiri kesannya..moga bermanfaat!

JUS HIDAYAH & JUS BIDADARI


No comments:

Post a Comment